Wednesday, May 20, 2009

Dah nak habiss ? >.<

20 Mei 2009
Bilik tidur

Hmm..Pejam celik pejam celik dh nk abis dh berubat nii.grrr! Nanti kt mane laa pulak kan kan kan. Bosan nyee,Tak dpt laa nk bahan bdkbdk lagi ngan shafiq! Haihh. Tak pe laa kan,janji kite dpt msg dan kutukkutuk lagi dlm hp pon jadi laa.HAHA.Haaa!Cite pasal shafiq,teringat plak aku kat sorang minah nii.Aduii! Tk tahan btol lahh. Cam nk gelak sampai gulingguling jee. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ngokngok! Haihhh.Tk phm btol aku ngan sorg minah nii,dah tau shafiq tuu tk suke lyn kau lagi nk tehegeh hegeh. Kan best kne perli ngan shafiq td.Segan kauu! Baru kau tau cmne perangai sbena si mamat tuu kan. Cam cibai jee. Sekepale jee ngan aku. HAHAHA! Pedas pedas! Baru dea perli jee,Blom lg dea jujur ngan kauu. HAHA lawak lawakkk. Heyyyy minah oii! Shafiq ckp kat aku kan, "EYRA,SHAFIQ TK SKE LAH KT BDKBDK GILA TUU.GELI MATT!". Aha! Weyy,lupa kan jee laa. Si mamat tuu sudah berpunya. So,lupa kan dan kau tk yah laa nk tehegeh hegeh lagi okay ;)

p/s dari shafiq : Suda2 laa kaco idop aku,mu nii kan.Aku bkn nk mu pon!(dlm bhs kelantan)

2.14pagi

No comments:

Post a Comment