Tuesday, May 12, 2009

budak kelantan?aduii aku nii.

12 mei 2009
bilik tidur

shafiq?aduii.asal aku xley lupe kn kau?ape kau buad kat aku nii?smalam aku nk tido pon ingat kat kau jee.xabisabis muke kau jee.asal ha?xpena aku ter-BAYANG muke sesape cm aku terbayang muke kau.kau bgth tok AJI ea yg kau slalu pandang2 aku?ke kau ber-UBAT nii?perghh!jgn doe,aku pon de jln sendiri.jgn r maen ubat ber-UBAT nii.xbest r cmni!haishh.mlm ni aku xpegi masjid berubat,ntah aku ni xley dok diam.xnmpk kau sehari da cm org gila weyy!asal?asal?pe dh jadi kat aku nii.pe kau dh buad ni shafiq?
 
aku rindu kau,shafiq ! 

mood ilang. 
9.06mlm

2 comments:

  1. shafiq?
    weyh abg sendiri pon gila bayang ke?
    sumbang mahram nhi
    :ppp

    ReplyDelete
  2. HAHA . bukan abg aku laa ngokngokk !

    ReplyDelete